I samarbeid med Sparebanken Møre, Sunnmørsposten og Pir inviterer vi til en spennende og annerledes konferanse med fokus på merkevarebygging, kommunikasjon og markedsføring.
Hva er viktige trender i et nytt tiår? Hvilken rolle spiller teknologi, kultur og bærekraft? Betyr falske nyheter noe for oss som bygger merkevarer? Og hvordan drive påvirkningsarbeid mot generasjon Alfa? I tillegg til dyktige innledere blir det også workshops med konkrete verktøy og take-aways.
Tid/sted: 20. januar 2020 kl 09.00 - 15.45. Registrering fra kl 08.30. Arbeideren kulturhus, Ålesund
09:00 | Oppstart og åpning |
|
|
09:10 | «Sterke merkevarer: Viktigheten av kommunikasjon for å gjøre bærekraft lønnsomt» | Martin Söndergaard, forsker | Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing |
09:50 | "Faktisk et viktig samarbeid mot falske nyheter, men hvordan bygge faktisk.no som merkevare?" | Kristoffer Egeberg, redaktør | Faktisk.no |
PAUSE
10:40 | | Anders Hofseth, strategisk rådgiver og journalist, og Marius Arnesen, redaktør og journalist | NRKbeta |
11:25 | «Hvordan skape en merkevare for Generasjon Z og Alfa? En case study fra Premier League» | Anne-Lise Johnsen Robb, Fan Engagement Lead - Supporter Groups. |
|
LUNSJ
12:45 |
|
|
|
| Eivind Molvær | Vest Studio | |
Trine Humlen og Haakon Sørvik |
Racer | ||
|
Workshop om kommunikasjon og bærekraft for å bygge sterke merkevarer |
Martin Söndergaard, forsker |
Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing |
|
PAUSE
15:00 | Kine Bergseth, Head of digital | Vipps |
Priser:
Billetter ord.pris: Kr 3 000
Vi mener det styrker lagfølelsen at flere i samme organisasjon får dele opplevelsen: TA 3 BETAL FOR 2 = hver tredje kollega får en fribillett :)
Studentbilletter (begrenset antall/studentbevis må fremlegges): Kr 250 |
Billetter startups (2018 og senere): Kr 1 500
Vel møtt!