Førjulspåfyll med Adobe
📅Dato: tirsdag 16.desember
🕐Klokkeslett: 13:00-16:00
📍Sted: Ekornesbua
Ekornes inviterer til 3 timers "Førjulspåfyll" sammen med Adobe.
Her får dere innsikt i hvorfor innholdsforsyningskjeden (content supply chain) blir viktigere med utviklingen av KI, hvordan vi kan bli mer synlige i generative KI-plattformer som ChatGPT, Google Gemini etc., hvordan Adobe mener KI endrer CX og hva bedrifter bør fokusere på i 2026.
Vi får besøk av fire personer fra Adobe, som vil gi oss en spennende gjennomgang av Adobes visjon for kundeopplevelser.
💁🏼Passer for: alle som har ansvar for innhold, kanaler, kundereise eller martech/AI:
Markedsføring/kommunikasjon (content, SoMe, paid/owned, brand)
Digital/vekst/e-commerce
CX/CRM/kundeopplevelse
Martech/IT/AI-ansvarlige og data/analytics
Ledere som skal prioritere KI/innhold fram mot 2026
Tema og agenda:
Theme: Uniting Creativity, Data, and AI for the Future of Customer Experience
1. The Adobe Story
The three clouds: Creative Cloud, Document Cloud, Experience Cloud
How Experience Cloud fits into the broader Adobe vision
Why content, data, and journeys need to work as one system
2. The Content Supply Chain in the Bigger Picture
How the supply chain supports the broader customer experience
How the content, data, and journey layers connect
Why this foundation becomes even more important in an AI-driven world
3. Adobe LLM Optimizer
How AI changes discovery and visibility
Why structured, high-quality content matters
How companies can prepare for AI-driven customer behavior
4. Adobe’s POV on AI in CX (here we would also like to show a short video)
What AI changes for how we create, manage, and deliver experiences
Practical examples of new ways of working
What companies should focus on in 2026 and beyond
5. Open Discussion & Q&A
Det er begrenset med plasser, så vær rask med å melde deg på til Hanne Sofie Flem Bjørkestøl.
Påmelding innen 12.12.2025 til hanne.sofie.bjorkestol@ekornes.com