Tilbake til alle arrangementer

Hvordan Stressless lanserte ny, global 360-kampanje med hjelp av AI

  • Ekornes 1 Industrivegen Ikornnes, Møre og Romsdal, 6222 Norway (kart)

Hvordan Stressless lanserte ny, global 360-kampanje med hjelp av AI

Samling i forum | Merkevarebygging

Vil du se hvordan et av Norges sterkeste merkevarer har brukt AI til å løfte merkevarebygging globalt? Da bør du bli med oss til Sykkylven og Ekornes denne dagen!

Hanne Sofie Flem Bjørkestøl- Digital Experience Director ved Ekornes, skal dele med oss hvordan Stressless lanserte sin første globale 360-kampanje - ved hjelp av AI.

📍 Sted: Ekornes, Industrivegen 1, Ikornes
📅 Dato: Torsdag 18. september 2025
🕘 Tid: 09:00–12:30
🙋🏼‍♂️ For deg som er: markedsfører, merkevarebygger eller jobber med kampanjer og kommunikasjon

💡 Dette får du med deg

  • Hvordan personas og innsiktsanalyse kan gi grunnlag for treffsikre kampanjer

  • Brand awareness & brand lift

  • Brand vs. performance marketing

  • Verktøyene som: Canva, Meta, Brandwatch og AI

  • Dashboards og KPI-struktur

Her blir det mye bra faglig påfyll, bra folk og godt med tid til å prate sammen. Gjengen i Ekornes inviterer også på lunsj i slutten av forumtreffet.

Dette er en av tre karameller vi byr på denne dagen. 🍬 Etter lunsj tar vi turen videre til Næringsfabrikken for et sceneskifte, hvor Ekornes skal snakke om Hvordan Stressless jobber med relevans (personalisering) i kundereisen - ved hjelp av data og teknologi - for å tiltrekke seg et bredere publikum [Påmelding her], deretter avslutter vi dagen med livets første Tech Beer i Sykkylven [Påmelding her].

Sett av dagen og bli med på moroa! 🤸🏼‍♂️

Meld deg på her og bli inspirert!

Dette arrangementet er kun for medlemmer i NExTdigital. Jobber du ikke i en medlemsbedrift, men ønsker likevel å delta, ta kontakt med louise@nextdigital.no.

Forrige
Forrige
17. september

Trusselbilde

Neste
Neste
18. september

Hvordan Stressless jobber med relevans (personalisering) i kundereisen - ved hjelp av data og teknologi - for å tiltrekke seg et bredere publikum.