Bli med på Instagram-skole under NEXT UP

Bli med på en praktisk workshop i hvordan bedrifter kan og bør bruke Instagram (sammen med andre sosiale medier) for å skape effekt og styrke merkevarene deres i 2020!

Trine Skog Humlen og Haakon Sørvik i digitalbyrået Racer kommer til konferansen NEXT UP og vil i sitt foredrag lære deltakerne sine beste tips  til hvordan bedrifter kan og bør bruke Instagram for å skape effekt i 2020. Med seg i kofferten har de rykende ferske innsikter fra Facebook og Instagram, og opplegget er laget i dialog med de.

Trine har 7 år med byrå-erfaring i ulike performance-miljøer, og har over flere år jobbet med noen av norges største merkevarer på sosiale medier. Hun har i tillegg tatt på seg flere verv,  vært jurymedlem i Gullblyanten og INMA Performance Awards og sittet i INMA sin faggruppe for sosiale medier. Trine har et brennende engasjement for hvordan bedrifter kan lykkes med smart bruk av ny teknologi – og hun er oppdatert av de  nyeste trendene digitalt. Trine jobber tett med merkevarer som Devold, Sparebanken Møre, 62 NORD og Vertical Playground.

Haakon har en livlig og nytenkende tilnærming til publikum og hvordan man kan lage engasjerende innhold for sosiale medier. Han har mange år bak seg fra mediebransjen, og har mye erfaring med kommunikasjon. Han har samarbeidet med mange ulike bransjer, og kan dermed gi gode tips om hvordan man treffer ulike målgrupper.

Hvilken rolle kan Instagram spille i hvordan merkevaren deres oppleves og kommuniseres i 2020?

Forrige
Forrige

Workshop under NEXT UP: Brukertesting som verktøy for å bygge sterke merkevarer

Neste
Neste

NEXT UP: Merkevarebygging - to nye foredragsholdere er klare!